top of page
Szukaj
  • ZdjÄ™cie autoraOla

Warzywa w cieście francuskim

Jak to czasem bywa, w naszej lodówce zagości przeciąg i światło, bo ciągle w biegu i tak dalej. Tak było i tym razem, głodny żołądek upomniał się o coś do jedzenia, a lodówka nie grzeszyła zawartością. Znalazłam rolkę ciasta francuskiego, lekko powiędniętą paprykę, marchewkę, jajko. I kombinowałam.



I wykombinowałam to:

Składniki:

- rolka ciasta francuskiego

- 1 papryka

- 1 marchewka

- 3 jajka

- plasterek żółtego sera

- sól i pieprz


Ciasto francuskie podzieliłam na 4 części i uformowałam coś na kształt koszyczków. Do środka włożyłam drobno pokrojoną paprykę i cienkie paski marchewki. Włożyłam do nagrzanego do 180 st pieca na około 12-15 minut. Potem na dwa koszyczki wbiłam po całym jajku. Pozostałe jajko rozbełtałam w miseczce, wkroiłam kawałeczki żółtego sera i wlałam do pozostałych dwóch koszyczków. Posypałam solą i pieprzem. Piekłam kolejne 8-10 minut.

Było smaczne :)




17 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page